Mathilde Gossart

Mathilde Gossart

Customer Service Specialist
EN FR

Wie ben ik?

Als Doornikse levensgenieter met een passie voor paardrijden en een positieve ingesteldheid, ben ik in 2009 naar Luik verhuisd om nieuwe horizonten te ontdekken.
Ik voelde me hier meteen zo gelukkig en voldaan dat ik besloot er mijn permanente thuis van te maken.

Ik begon met een studie ergotherapie, maar het werd al snel duidelijk dat ik liever direct wilde werken.
Ik werkte als zelfstandig manager in de horeca, kreeg daarna de kans om voor de beste ijssalon van de stad te gaan werken (Who’s Franchi? ) en ging uiteindelijk aan de slag als HR-assistent in de industriële sector.
Uiteindelijk lachte het lot me toe toen ik de kans greep om dit fantastische team bij Profile Group te vervoegen!
Het is een rijke en gevarieerde carrière geweest die me enorm veel heeft geleerd over mezelf en de wereld van het werk, maar vooral – en dat is geen sinecure – over koekjes- en ijsrecepten .

Over mijn job…

Mijn rol bij Profile Group bestaat er vooral in om het hele team in Luik te ondersteunen, ongeacht het onderwerp. Ze noemen mij ‘het Zwitserse zakmes van het kantoor’.
Ik doe ook mijn uiterste best om ervoor te zorgen dat ze op kantoor alles hebben wat ze dagelijks nodig hebben en, met de hulp van andere collega’s natuurlijk, zet ik projecten op met betrekking tot hun professionele leven (opleiding, vloot, faciliteiten, aanwerving, enz.).
Het is dus een veelzijdige rol waarin je je nooit hoeft te vervelen!

Wat heb ik het liefst aan Profile Group?

Wat ik het leukst vind aan Profile Group zijn de waarden die worden uitgedrukt in wat ik “Mélanie’s Charter” noem, dat ik in 4 woorden kan samenvatten: lief zijn, vriendelijkheid, respect voor anderen en vertrouwen.
Het zijn deze waarden, die mij zo dierbaar en zo belangrijk zijn, die ervoor zorgen dat het team zo goed werkt!

Onze laatste inzichten